Městské muzeum ve Volyni
Školní ulice - tvrz, 387 01 Volyně

Tel.: +420 383 372 481
E-mail: info@muzeum-volyne.cz

Odkazy:

Projekt byl realizován s finanční účastí Jihočeského kraje.
muzeum-volyne.cz

muzeum-volyne.cz
Město VOLYNĚ

Obchodní podmínky

Nákupní řád


Úvodní ustanovení

Tento nákupní řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu společností Formet, s.r.o. (dále jen Prodávající)


Provozovatelem internetového obchodu je společnost:

XXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXX

XXXXXXX

 

Objednávka
Objednávku zboží je možné zadat způsobem, který naleznete v „jak nakupovat“. Po zadání objednávky do objednávkového systému (poté, co Kupující dostane e-mailem potvrzení své objednávky) je objednávka na základě platných právních norem považovaná za uzavřenou kupní smlouvu a tedy za objednávku závaznou. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně podmínek reklamace a že s nimi souhlasí. Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového obchodu MarinaPraha.cz kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech dle zákona.

 

Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

Zrušit objednávku před expedicí je možné kdykoliv na základě e-mailu zaslané na info@muzeum-volyne.cz. Dle zákona o 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Zboří musí být vráceno na adresu: Na Mlejnku 52/3, 140 00 Praha 4, jako obyčejný balík – zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, apod., schopno další distribuce. Součástí vrácené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem internetovém obchodě – faktura. Na základě takto vráceného zboží budou prodávajícím neprodleně vráceni peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět. Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem na adresu info@muzeum-volyne.cz ve znění: „Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne …, číslo objednávky a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet (vaše číslo účtu)

 

Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn zrušit objednávku (po předchozí dohodě s kupujícím) zejména v případech:


1) kdy má oprávněnou pochybnost o skutečné identitě kupujícího


2) kdy není schopen doručit zboží v daném termínu


3) v případech, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává


4) kdy se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží

 

Expediční lhůty

Expedice vaší objednávky je doba, za kterou bude z naší expedice předáno přepravci vámi objednané zboží. Následuje již dodací lhůta, teda doba, za kterou vám přepravce přiveze vámi vybrané zboží. Uvedená doba se liší podle jednotlivých přepravních společností. Expediční lhůty jsou vždy uvedeny v detailním popisu zboží. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno do týdne hodin od prvního následujícího pracovního dne po svátku či víkendu. Dále se na MarinaPraha.cz setkáte s expediční lhůtou "obvykle do tří týdnů". Tato lhůta je uvedená u zboží, které na základě objednávky zákazníka objednáváme u našich dodavatelů. Jakmile zboží od dodavatele obdržíme, zasíláme je zákazníkům. Expediční lhůta "obvykle do tří týdnů" je uvedena také u zahraničního zboží, které nemáme skladem a objednáváme je u zahraničních dodavatelů. Ve většině případů jsme schopni této expediční době dostát, je však nutné počítat se zdržením, které nemůžeme ovlivnit. Objednané zboží byste však měli dostat maximálně do 1 týdne. Pozorně vždy čtěte podmínky u detailu zboží.

Důležité upozornění:

Expediční dobu do 24 hodin nelze dodržet, platí-li zákazník bankovním převodem. Platbu od banky obdržíme a zaúčtujeme do tří dnů a pak teprve zboží expedujeme. Individuálně je možné se s našimi pracovníky dohodnout na jiných expedičních podmínkách - info@muzeum-volyne.cz

 

Platba a dodání zboží

Standartní platba je dobírkou při doručení zboží. Při objednání zboží nad 10.000,- Kč bez DPH je dodání zdarma !!

 


Česká pošta

Doručování zásilek Českou poštou je všem zákazníkům dobře známé. Pokud vás poštovní doručovatel nezastihne na místě doručení na první pokus, zůstane zásilka uložena na vaší dodací poště. Zboží odesíláme obchodním balíkem. Zásilky jsou doručovány do 24 pracovních hodin od převzetí z naší expedice na vámi zadanou dodací adresu. V případě, že vám zásilka nebude doručena, zůstává uložena na vaší dodací poště po dobu maximálně sedmi pracovních dnů.


Cena doručení: 100,- poštovné + 30,-Kč balné

 

Dobírkou

nejbezpečnější a nejpoužívanější je platba dobírkou při přebírání zboží.

 

Bankovním převodem při nákupu

Při volbě platby bankovním převodem si vytiskněte zálohovou fakturu přímo z našich stránek - je na ní uvedeno číslo účtu a také variabilní symbol, který bude vaši platbu identifikovat.

 

Ještě přikládáme naše údaje:

naše banka: xxxxxxxxxx
adresa banky: xxxxxxxx

název naší firmy: xxxxxxxxxxxx

naše adresa: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

číslo účtu: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Platba na fakturu

Platba na fakturu není možná, objednávku je nutné zaplatit předem na náš účet na základě zálohové faktury, kterou si můžete vytisknout při potvrzení objednávky.

 

 

Reklamační řád

Reklamace doručovacích služeb

Zboží z MarinaPraha.cz je k vám doručováno prostřednictvím dopravců, našich smluvních partnerů, které jsme pro vás vybírali s ohledem na cenu, ale i kvalitu služeb. Přesto se může stát, že k vám zásilka přijde poškozená. V takovém případě postupujte prosím následovně:

1. Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.

2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.

3. Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Na MarinaPraha.cz vždy balíme zboží velmi pečlivě, aby k vám došlo v pořádku. V případě problému s dopravní službou DPD nebo Českou poštou, pište na adresu info@muzeum-volyne.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup.

Příjemce zásilky je povinen si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Zasílatel je povinen takový zápis sepsat.

Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit zasílateli vznik škody bez zbytečného odkladu poté co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky mailem info@muzeum-volyne.cz . Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.

Příjemce je povinen umožnit zasílateli, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.

Příjemce po sepsání reklamačního protokolu u zasílatele, kontaktuje bez odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí sdělit o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího:

xxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku a kopii faktury.
Kupující je povinen reklamované zboží zaslat na adresu:

xxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele. Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

 

Práva kupujícího – nároky z vad zboží

kupující má právo, pokud je zjištěná vada neodstranitelná a pokud ji oznámil prodávajícímu neprodleně na:


- výměnu vadného výrobku nebo jeho části za bezvadný

- poskytnutí přiměřené slevy z kupní ceny

- odstoupení od smlouvy jde-li o vadu neodstranitelnou nebo odstranitelnou, která se vyskytla opakovaně nebo ve větším počtu

 

Zákaznický servis

Oddělení pro spokojenost zákazníka

Cílem oddělení pro spokojenost zákazníka je pomoci zákazníkům internetového obchodu MarinaPraha.cz s nákupem. Jsme tu pro vás denně k dispozici, připraveni s čímkoliv vám poradit. Jste-li u nás poprvé, neostýchejte se kontaktovat nás a zeptat se na sebemenší maličkost.

Na vaše dotazy směřující na Formet, s.r.o. odpovídají pracovníci z týmu oddělení pro zákazníky téměř okamžitě, nejpozději však do pátého pracovního dne. Budeme potěšeni, když váš první nákup na internetu bude zrovna u nás na MarinaPraha.cz a uděláme maximum pro to, abychom vás přesvědčili o bezpečnosti, pohodlnosti a rychlosti elektronického nakupování.

 

Vaše spokojenost je našim cílem.

 


Bezpečnost

Společnost Formet, s.r.o. se zavazuje, že údaje které uvedete při registraci nebudou žádným způsobem zneužity a nebudou zpřístupněny třetím osobám. Jestliže i přesto z nějakého důvodu nechcete své osobní údaje uvádět, můžete provést objednávku zboží i bez registrace. A to buď telefonicky nebo přes e-mail, kde vyplníte jen své jméno a telefonní kontakt a adresu dodání.

Společnost Formet, s.r.o.. je registrována u Úřadu pro ochranu osobních údajů, který svými pravidly nás zavazuje ze zákona k ochraně registrovaných údajů a k nakládání s nimi.

V případě problémů nás můžete kontaktovat:

email: info@muzeum-volyne.cz

 

Závěrečná ustanovení

Kupujícím se rozumí fyzické i právnické osoby. V případě fyzických osob se právní vztahy řídí občanským zákoníkem, v případě právnické osoby obchodním zákoníkem.

 

V případě problémů nás můžete kontaktovat:


email: info@muzeum-volyne.cz


Copyright (c) 2008 muzeum-volyne.cz | tisk | Kontakty | XHTML 1.0 Strict |